Werkwijze 2018-09-25T11:43:36+00:00

De werkwijze van HearHear

Hoe ziet onze manier van werken eruit?

Het behandelen van een aanvraag voor een tolkdienst is een uitgebreid proces en we zijn pas tevreden als jij dat bent. Daarom doen we een uitgebreide inventarisatie:

  1. Aanvraag

Het proces start bij de aanvraag. Als je op zoek bent naar een kwalitatief goede tolkdienst en professionele dienstverlening, kun je een aanvraag indienen via onze website of per telefoon.

  1. Telefonisch overleg en checklist

Zodra wij je aanvraag hebben ontvangen, nemen we telefonisch contact met je op. Hierin bespreken we de volgende punten:

  1. het type tolkdienst
  2. de taalcombinatie
  3. de locatie
  4. de aanvangsdatum en -tijd van de opdracht
  5. de duur van de opdracht
  6. de specialisatie en het onderwerp
  7. de setting van de opdracht
  8. de inzet van tolkapparatuur

Als wij een duidelijk beeld hebben van de aanvraag, gaan we naar stap 3.

  1. Offerte

De details zijn bekend. We kunnen nu aan de slag met de op maat gemaakte offerte. Deze ontvang je binnen de afgesproken tijd, vaak al binnen enkele uren.

  1. Proces

Nadat we je akkoord hebben ontvangen op de offerte, gaan we aan de slag. We reserveren de meest geschikte tolk(en) voor de opdracht op basis van de bij stap 1 en 2 verkregen informatie. De tolken ontvangen hierna van ons de informatie die ze nodig hebben, waaronder het voorbereidingsmateriaal. Als hierover in de tussentijd vragen ontstaan, dan leggen we die aan je voor. Zo is alles helder voordat de tolkdienst begint.

Een tolkdienst kan ook plaatsvinden in het buitenland. In dat geval regelen we de reis en de accommodatie voor de tolken. Is er tolkapparatuur nodig op locatie? We reserveren de materialen, zetten die klaar en instrueren technici.

Dan is de dag van de opdracht aangebroken. We hebben alles geregeld en de tolken zijn op tijd aanwezig. De klus kan beginnen!

  1. Tussentijdse evaluatie

We horen graag hoe je de dienst tot dan toe ervaart. Daarom vragen we je tussendoor een reactie te geven op de gemaakte afspraken en informeren we naar jouw mening en ervaringen. Zo draag jij bij aan onze kwaliteit; deze is voor ons van essentieel belang.

  1. Afronding en aftersales service

Natuurlijk willen we ook achteraf horen hoe je de complete service hebt ervaren. Ben je tevreden of heb je opmerkingen? Heeft de tolk je verrast of ben je tot nieuwe inzichten gekomen? We staan open voor alle feedback, zodat we altijd de beste service kunnen leveren!

Meertalige bijeenkomst? Kom er direct achter wat je nodig hebt!